My Online Friends. TQ for following me =)

Thursday, December 15, 2011

Misi menjejaki 'Bakar-bakar' di UUM

Yeayyyy!!! Alhamdulillah, setelah sekian lama dok teringin nak makan 'bakar-bakar' ni, akhirnya Sabtu lepas kami berjaya jugak.. Happy sesangat!!

Zaman belajar kat UUM dulu, memang suka sangat makan bakar-bakar ni. Tapi tak boleh selalu, sebab agak mahal. Maklum lah, zaman student. mana ada duit sangat.. Lepas keluar UUM, memang dah x jumpa dah makanan camni kat tempat lain.. Bakar-bakar tu ada, very common, tapi pencicah macam tu memang tak jumpa.

Ok, layan gambar je lah..

p/s: tengok gambar menu tu.. Mana nak dapat harga camtu lagi dah sekarang kan? tapi kat UUM, masih harga tu lagi.. =)

Sekian, seronok sangat jalan2 dengan en.husband & aulia'. =)

4 comments:

ayu said...

RINDUNYA DGN UUM!!!!!!!!!!!!!

waniez said...

cian aulia'..dia hnya mampu melihat ke'rakusan' si ibu memakan bakar2 itu..hehe

Suhaida said...

serius jeles ok!

Syeeda said...

rindu nak makan bakaq2 uum..

Related Posts with Thumbnails