My Online Friends. TQ for following me =)

Monday, August 30, 2010

sticky post : PENGHARGAAN BUAT SEMUA IBU

entry ini akan berada di sini selama yang su mahu.hehe...oleh itu, sila scroll ke bawah untuk entry terkini yer.(",)



Su tujukan kad penghargaan ini kepada semua ibu yang pernah & sedang menyusukan anak. Seperti kata-kata di dalam kad ini, anda semua adalah contoh kepada semua ibu. Kerana anda lah, hati su terbuka untuk mencari ilmu penyusuan sejak mengandung lagi dan kerana itu lah, sehingga kini su masih berjaya menyusukan Aulia' sepenuhnya.

SETINGGI-TINGGI TAHNIAH & TERIMA KASIH KEPADA ANDA SEMUA.

kredit kepada Mardziah (salah seorang Breastfeeding Peer Counselor di JB) atas penghasilan kad ini

p/s: Kad ini untuk ibu-ibu yang menyusukan anak. Tapi su PERLU tujukan kad penghargaan ini kepada seorang kawan su walaupun dia tidak menyusukan anaknya (kerana kurang ilmu&pendedahan). Dialah antara orang terawal yg memperkenalkan su kepada PENYUSUAN SUSU IBU dan kerana itu su tau, dia sangat kecewa bila tak berjaya menyusukan anak diaAdlina, thanks to you, aku berjaya menyusukan aulia' sampai hari ini. Aku doakan hang akan berjaya breastfeed adik-adik aisy pasni. I'll be there whenever u need me, insyaAllah..

3 comments:

Adlina Husaini said...

huhuh su, make up mata aku dah cair baca sticky note hang neh..

terus terang aku lama tak jenguk blog hang sebab aku rasa cam sayu je bila byk post hang tentang bf ni..

tp aku dah tau dah, nnt bila aisy ada adik aku dah ada kaunselor terbaik utk aku refer, yehaaa =D

mummy-aulia' said...

=) insyaAllah.. jgn diikutkan rasa sayu tu ina..bila kita gagal, kita kena wat post morterm.cari sbb kenapa kita gagal, & mcm mana nk solve problem tu supaya next time tak gagal lagi.

amirah said...

bagusnya usaha adlina wlaupun tak mnyusukan..saya pun mula2 terumbang ambing gak bila bab BF ni, tp skrg ni syukur, dah makin stabil..dulu pun anak saya minum FM, tp lama2 berjaya jugak..

Related Posts with Thumbnails