My Online Friends. TQ for following me =)

Thursday, July 8, 2010

Sup Urat Keting at Bangi

Peringatan : ini adalah cerita yang sudah basi.hehehe..
 minggu lepas abang su bawak kami sekeluarga makan kat kedai sup urat keting, bangi.


makan satay..
sedaaaapp satay dia.
I LIKEEE

nyum nyum




 Bakal pengantin
yang tak senonoh.

OOII!!
Praktis makan kat
meja pengantin oii!!
bersopan ckit




Ala ala ala..
manjanya cik abang ni. :P


sup apa ntah..
sup urat keting kot..
sedap gak..
semua sup dia sedap2..


 Aulia' muncung
.Protes sebab tak dapat makan..
hihihi.. sabar ye sayang..
tak lama lagi boleh makan




Aulia' : inilah pak chaq saya.. :D















Abang Udin yang bermurah hati belanja kami sekeluarga..
Moga murah rezeki abang..


Overall, memang puas hati lah.. The satays are great, soup is delicious & even the service is ok. 
RECOMMENDED!!


5 comments:

waniez said...

adoyai..malu tul sy la cmni.mmg sedap satay dia kn..huhu..teringn la plak.sup dia xde ajinomoto,so mmg org kdi tu pndi msak la.cuma 1 slack sbb kiah nk mkn sup aym..tp xde pulak..cian dia..hehe

Adlina Husaini said...

wow macam menarik..kat mana weh??

*dah besaq menantu mommy ^_^

mummy-aulia' said...

hehe..wani:tu la pasal..sian kiah.tp sup2 lain pn sedap.sup dgg yang mak oder pun sedap gak.
adlina: aku pun lupa la dia kat sekseyen berapa ntah..kat roundabout atas ckit drpd pkns tu, kita amik kiri.pastu ada kedai2 sblh kanan, kat c2 la..sedap..jauh beza dgn kedai sup yg konon2 byk cawangan tu..huhuu

masifud said...

waw enak ma mangtabs salam kenal ma... visit me ke siniblogger indonesia dan Jakarta Bandung

kuyahmz88 said...

kak ina:: dekat ngan jpj bangi.. seksyen 7... apa la mereka2 ini,, kalo bab makan, no.1.. tpi jalan kt mna pun xingat... huhu....

but i still love it!! nak lagi2

Related Posts with Thumbnails