My Online Friends. TQ for following me =)

Thursday, July 22, 2010

Pelajaran baru Aulia'



Semalam mummy & baba gi alamanda, beli barang rumah ckit. Pastu baba ternampak mainan ni..'baby playgym' kot nama dia. Terus teringat kat anak kesayangan tu.. Beli, terus bawak gi umah maktok & baba terus pasang. Seronoknya tengok aulia' main. Rasa berbaloi sangat beli playgym ni sebab aulia' sukaa.. Walaupun macam simple je, tapi yang penting aulia' suka, & dia pun boleh belajar daripada mainan ni. Ok, ini pandangan su tentang apa bagusnya playgym ni:

1- senang dipasang & mobile..senang nak angkut gi mana-mana
2-ada bunyi-bunyian yang boleh menarik minat bayi-bayi macam aulia' :)
3- aulia' boleh belajar untuk menggerakkan tangan bagi mencapai benda & belajar menggerakkan kaki (menendang)
4- dijadikan alat untuk merangsang aulia' bergerak ke depan (menjulur/merangkak)

Harap-harapnya aulia' tak cepat bosan dengan mainan ni. Maklumlah, budak-budak macam dia ni memang cepat bosan kan.. hihiihii

3 comments:

nur said...

wah, seronoknya aulia dpt menan baru... best best!

♥z@z@♥ said...

biler dah de baby nie asyik nak bli tuk baby jek kan puan..saye yg lom kuar lg niepun dah mcm² nak beli kat dia..huhu

mummy-aulia' said...

hehe..dah ada anak, pegi mana pun asyik ingat nk beli barang untuk dia je.. =P

Related Posts with Thumbnails