My Online Friends. TQ for following me =)

Wednesday, May 26, 2010

Sedih!! Rupa-rupanya Aku Gagal EXCLUSIVELY BREASTFEED Aulia' selama ni

Sedih, geram, kecewa sangat
Selama ni su bersusah payah mengepam
pegi mana-mana pun mesti angkut beg pam yang gedabak tu
kat ofis pam, tengah malam pun bangun pam jugak
just untuk pastikan su berjaya MENYUSUKAN AULIA' SECARA EKSLUSIF
Tapi hari ni, di kala usia Aulia' genap 4 bulan,
baru su dapat tahu yang rupa-rupanya 
pengasuh dia selalu bagi air masak kat dia!!!

OH!!!Sungguh sedih!!
Kalau susu yang su bagi tak cukup, kenapa tak bagitau??kenapa pandai-pandai bagi air masak kat dia??
su geram sangat!! su dah pesan kat dia, inform kalau susu tu tak cukup
SEDIH SANGAT..rupa-rupanya Aulia' tak dapat kebaikan susu su sepenuhnya selama ni..
Ralat sangat.. :-(

6 comments:

Azrina Mohd Tajul Ariffin said...

Salam Cik Suhaili...banyakkan bersabar ye. Itulah dugaan ibu yang breastfeed, kadang2 pengasuh ni langsung taknak dengar apa kita nak sedangkan kita bayar dia. Sepatutnya dia tak boleh bagi air masak sbb bawah 6 bulan perot belum cukup matang...baca pon geram.

mummy-aulia' said...

tu la rina..sdgkan sy dah pesan awal2 dh.tak sangka lak jadi camni. :( agaknya sbb tu la berat aulia' naik ckit je kot.

Adlina Husaini said...

lorrrrrrrrr :( aku pun kecewa la membacanya
sabaq eh

Pah Zarihan said...

salam su,
terkejut saya, igtkan pengasuh suap biskut ka apa...
takpa la, su dah bgtau pengasuh kan..
harap lps ni dia aware la, kenkadang depa lupa, atau kesian la kononnya tgk budak, tambah2 musim panas2 cenggini...

ibudhani said...

sbr su ye.. sy phm perasaan awk yg nk exclusively BF...tibe2 ade cecair lain selain BM..mmg geram...sbr ye su...

mmg pengasuh ni kdg2 pening gak kpala diwatnye...sy nk tuka botol n teat baru pn dia sebok xbg tuka di kata nmpk baru lg....

hidayah said...

omg, naper dier wat camtuh?
tuh la, kiter ni punyer la pump bagai kn..
sabar ek..cuba pesan hari2 kt dier..
sy pon dulu smpi berselisih fhm dgn parents sy, sbb depa nk bg jugak air masak..huhu.
tp skang, derang akur la alhamudulillah

Related Posts with Thumbnails