My Online Friends. TQ for following me =)

Tuesday, April 27, 2010

Cloth Diaper sale @ MOF, Putrajaya (Today Only)

Dear readers,

hari ni ada garage sale kat Aras 2, Perbendaharaan Malaysia (sebelah kafe)
su ada letak CD anak su as sampel (kawan su yg tlg promo kan)
so sape2 yang nak tengok, bolehla singgah ke sana.
insyaAllah tengahari nnt su pun akan ada kat booth tu jugak
BTW, su bagi BEST PRICE hari ni..
RM25 untuk 10 orang (read:ORANG yer, bukan unit)terawal membuat tempahan
&
RM28 utk sapa2 yang order hari ni..
GRAB THIS OFFER OK!!

*harga biasa RM30
*harga utk 1 cd + 2 insert

1 comment:

NuZuL said...

Weh Su, hang ada blog xhabaq mai pun. ni pun aku godek2 blog ina aku jumpe blog hang. thari ni aku terjah booth hang. weh, meh ar melawat blog aku jugak. he3

Related Posts with Thumbnails